Sunday, March 20, 2011

Sekoci at WHI TV3

LIVE show for WHI (Wanitha Hari Ini) TV3
Short notied...i did not prepare much...but untuk merialisasikan impian ku langkah juga ke Media Prima..lol...
Thanks to Fizza who have been contacted me for this program. I really appreciated it..

The Show...

this is me in action,lol...behind the scene....
waiting time...i'm  preparing some of my biri2 ...sambil2 hilangkan nebes yang amat la sangat...mmm behind me is AdiPutera....tak boleh bukak mulut nak cakap "saya nak ambik gambar dengan awak..." habis hati menyesal !
Touch-up ...behind me is Lyana yang comel tu...tapi i malu nak snap pic with herrr...malu la sangat...but she soo cute okeh...dia la muka aku.. hahah
Start without me...standby 3...2....1.... 

Taraaa im in...





 
 
i can't remember what i talked..heheeh
 
 the demo of my biri-biri...trade mark asik kambing ni jek ek?
 
 beriyer....


 
 
  Bye..byeee...se yaaa
Wanita yang banyak tolong saya satu hari suntuk....hehehehe tukang ambik gambar...tukang jadi GPS aku dan tukang bebel tak habis-habis... Thanks nok!!
On da way back...hujan lebat selebat panggilan telefon yang masuk ...huhuuu...sepanjang jalan kena sakat with Azza...Azzza kau jahat...night mare aku tau (hanya kita yang tahu apa kau buat that day!)   

Okay..happy crafting..

0 comments:

Post a Comment