Monday, June 27, 2011

Felt Flower Girl at My Best Friend Wedding...

Wati....dikala ini aku baru terasher nak menuli tentang kau.... lama rasanya aku simpan...ntah-ntah kau dah berisi ya...Mmmmm lama kita tingalkan Kolej....hampir 11 tahun...eh yer ke? ntah lupa...hhahaha dammm...


Kawin gak kau yer wati.... aku dah beranak 2 dah.... tp kau tetap anggun gitu....heheheeh... 


Dulu teringat aku... masa aku kawin aku susah apyah datang naik bus dengan Wawa and Hanie... sampai sesat barat kat bus station Kuala Selangor tu (kau tau tak bus station tu dah takde sekarang...dah naik bangunan pun..heheheh) sampai abg aku kena ambik kat sana...malam tu kita berinai2...pasal kau  nak jugakl berinai..hahahahaah pagi2 tu kau sebok cucuk bunga manggar..heheh ingat tak ingat tak?.... tapi tu dulu... ni yang sekarang aku nk tulis...


Kau makin cantik ahhh... dulu kau sememeh jek...kakakaakak Shahreen jek yang kau tergila2kan... orang lain kau tak nak ek...kekal gak cinta kau...lama korang simpan ekkk... tahan kau sampai Shahreen balik UK...ehheheheh



Aku takde hadiah nak bagi yang best..best...allah nak best kau belilah sendiri.... ni jek aku mampu buatkan...konon dlm hati nk buat mcm2 tapi 3 bijik ni jek jadi....aku suka gilerrr bila kau sukaaaa babee....

Selamat pengantin baru!!!! (dah absi dah...LOL)

Picture taken from Wati, Hani and Rafidah's Album









 








FULL Picture about the Flower Girl Headpiece HERE


post signature

0 comments:

Post a Comment