Tuesday, May 8, 2012

Untuk Kamu..Kamu dah Kamu di HARI BAHAGIAMU

Assalam,

Bulan paling sebuk untuk Norlie, April-May 2012... sehingga Norlie sendiri terlupa April 2012 usia menjangkau 33... kedepan 3, kelakang 3 ke tepi tolak jatuh pun 3...no more 2 no no no...hahahaah but acik still maintain cute kan? welll...(i know that...hahaahah )... Usia bukan rasia mmg dah berusia...gediknya jek yang lebih! huh!

Kerna bunga cinta...hasrat untuk mencapai segemgam Cisco Network Cert terpaksa dipendam (x sempat nk baca nota sebuk berbunga jek...) muka kelat memandang Puan Bos "sorry madam, i unable to fulfill it due to bla bla bla...(alasan yang aku rasa dia nk bg aku surat serah suruh resignnnhahaahhah...) semuanya kerna munga cinta kamu...dan kamu.... seluruh hati dan iiwa raga aku curahkan untuk hari bahagia kamu...so kena sayang aku ya?

Seriously hilang penat hilang rasa sengal- bahu bila sesuatu yang kamu suka terhasil..tapi untuk mendapakan roh dan cinta...berejam2 di depan meja kerja kecil saya...lupa dapur, lupa anak lupa segala...kesian bintang-bintang comel saya....

Maaf jika setiap  creation tidak sama...it handmade...30 kali design yang sama tetap hasilnya tak sama...dan yg pasti tiada 1 yang sama...melainkan warna dan teknik yg digunakan...selalunya norlie mencuba untuk menjadi sama seperti hasil terdahu, tp MESTi aku pandai2 ubah ikut suka...lain jadinya..hahaahaha

Yah mari kita berjemaah mempamer tanda cinta kamu!!!


For Mizazrin (CODE REMBULAN)
For Noraini (CODE REMBULAN)

For Dian Angraini (CODE MEKAR SETAMAN)

For Shikin Amir (CODE COLOR OF LOVE)
For Batrisya (CODE : MEKAR SETAMAN)

For Siti Rohana (CODE MEKAR SETAMAN)

2 comments:

  1. akak...Noraini punya mekar setamanla..huhu

    ReplyDelete
  2. ahahahah kacau bilau dah entry aku ni la bahana ngapdate berjemaah....

    ReplyDelete