Thursday, April 11, 2013

Bersama RTM 1 - IKS

Assalamualaikum..

Program : IKS(Industri Kecil Sederhana) RTM Tv1

Rancangan ini akan ke udara setiap hari Sabtu pada jam 12.30 tengah hari di TV1. IKS merupakan sebuah mini dokumentari yang memaparkan tentang usahawan dan produk yang dihasilkan.

Jutaan terima kasih kepada Cik Noor Hafizah Mohd Mazni, selaku Penerbit Rancangan daripada bahagian IKS(Industri Kecil Sederhana) RTM.

InsyaAllah slot SekociNorlie akan bersiaran pada:
Tarikh: 13hb April 2013
Hari : Sabtu
Waktu : 12.30 tgh
TV1 (RTM)

Sejujurnya Norlie agak malu untuk keudara, rasa belum layak untuk dikatakan saya berjaya... Masih lagi mencari-cari arah dan masih lagi menjalankan perniagaan ini secara sambilan... Ramai berkata mengagumi saya, ramai juga adik-adik di kolej dan univeriti menjadikan perniaggan ini sebagai contoh dalam tugasan... Oh perjalanan saya masih jauh... bagi Norlie, kejayaan Norlie jika saya mampu menjalankan perniagaan ini 100%... Sekarang belum lagi masih belum bersedia... Tetapi 200% commitment sememangnya tercurah pada Sekoci... 

Alhamdulillah walau tidak mendapat keuntungan ribuan ringgit.. tetapi kepuasan pelanggan kadangkala sesuatu yang lebih berharga... Jika dibandingkan kejayaan saya, saya hanya topok kecil dikalangan pengusaha lain.... 

Moga apa yang dikongsi dapat dimanfaatkan... 

Assalam...

Selamat berkarya :)
Norlie 

Lagi gambar di balik tabir klik SINI 







6 comments:

  1. bestnya...sis pun salah seorang ikon sy dln seni felt craft ni...insyaAllah 1 hari nnt sy ingin bjaya mcm sis...

    ~Admin : QasehMuslimah-Munirah~
    http://qasehmuslimah-munirah.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih munirah :) InsyaAllah... saya tak berjaya mana pun sikit2 sahaja...

      Delete
  2. salam mesra dari singapura!

    nice work. selamat maju ke hadapan.

    ned

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima Kasih Nadia... InsyaAllah moga dipermudahkan...
      dapat juga ya coverage tv RTM disana :)

      Delete
  3. Salam, do you also provide courses for those who are interested to learn the skills?

    Min

    ReplyDelete
    Replies
    1. for time being no new date fr class yet. i will inform if got new schedule...

      Delete