Thursday, March 25, 2010

SekociNorlie and ChomelCraft @ National Museum Flea Market

Late entry...hehhe so sorry norlie tak update dekat blog...norlie cuma war2kan dekat facebook jek that day..kemalasan melanda dikala blog ku kucar-kacir and carca-marba... this event in on 13th and 14th March 2010..

Huhu...lamanya tak datang ke sini..teringat masa sekolah dulu-dulu...kalau nak ke muzium tunggu bila sekolah buat rombongan "Rombongan ke Kuala Lumpur"...eheheheh tempat wajib of coz la Muzium, Zoo Negara, Tugu Negara kan kan? mmmm rindunya saat tu...Dulu abah cuma bagi RM10.00 untuk belanja...sekarang? RM10 dapat apa? air? 

Rasanya dah 10 tahun Norlie tak ke sini...(last masa pameran hantu).....
Flea market still berlangsung until end of this month, sudi2lah ke sana...sekarang pameran seramik...lot things you can learn there...

Me and Azza from Chomelcraft in action...enjoy the pic...


post signature

Tuesday, March 23, 2010

Ngeh ngeh...saya berjaya akhirnya

*Sila IGNORE MENU Bar atas tu, Norlie tak tau nak edit...ngantuk dah...

Heehee lawak-lawak sayalah graduan IT yang mereng2 nak update blog.. akhirnya harini jadi apa keeee slownyerlah cikpuan sekoci...ehhehee lala..la laa...

xoxo

post signature

Wednesday, March 17, 2010

Award from Pn. Nannie

Salam Ceria pada semua..

Minggu yang sangat bz untuk saya, not stop and no rest...Hari ni terberuk kejap pasal dapat message from Pn Nannie yang saya dianugerahkan sekeping award letrik (alam maya la katakan)...huhu terharunyaa... 1st time ever dan tak pernah terpikiaq nak dapat award...hahaaha.. (huhu rasa macam dapat CISCO-CCNA Certified plak..haha)..

Last week tersangat bz dgn some of order, moved office (almaklum craft partime jek)...pindah-randah from EDS buliding to Prima1, than my craft dipinjam ke sessi meng-shoot tuk Majalah Pa&Ma, than Flea Market at Nasional Musium...some of kenduri kawin...huh sakit jantung dibuatnya... Ni in d list menyusul:

Order from Sarakids/Srisuri.Com, dari Marilah, dari Zeta, dari Maiza, dari Linda, Naslie Yanti lagik ...huwaa mana satu ni..

Norlie tak tau mana satu nak didululan...ngan opis yg tgh moved operation from VOIP ke network...tadi pulak internal interbiu samaada diriku boleh ke network team (huh bolehkah aku?) ...huhu biol biol..

Errr paham ke apa Norlie membebel ni? mmm buat2 paham dah la ek...hehhe

BTW thanks kak Nanie for this award...Mak terharu!!!!!! Cantikkah blog ni w/pun under construction? Hahhah

post signature

This entry was posted in

Monday, March 1, 2010

SekociNorlie at Jom Heboh 10 TV3

Fizza, Farah and NONA crew
mmm apa lagik...sematkan didada anda..heeheh

the class began...huhu berpeluh acik weiii...but sangat2 la meriahnya..


hat bawah ni preparation at the back stage, yang comel tu la Mummy Sara aka Farah from Sarakids..
Actually the plan is Norlie just sponsor the material for this art class at Gerai Studio 3 Tv3..

Tapi ntah mcm mana Farah asked to naik sekali...mmm belasah jek laaa...

Anyway thanks a lot to Hazarina and Farah for this invitation...

Teruja ngan slebriti yang ada gak..hehehe...

* more picas ni my Facebook...huhu maleh nak ngapdate...ngeh ngeh

post signature

Preparation for Jom Heboh 10 TV3

my felt tower...huwarhahah...ni nak hangkut ke Jom Heboh...

DIY- Mr. Frog

finger puppet

dulang ibuku menjadi mangsaaa..mekasih makkk

Salam Ceria...heheh ;)

Received phone call from Hazarina (SriSuri.com) asked me to prepare material fr art class... it will be host by Farah from SaraKids..

OMG.. im at village + esk ada kenduri kawin... no time...masa dia call dam jam 9.00 malam...huhu

Hazarina asked to prepare DIY - but no jahit2...nak gam2 jek...huhu...usually buat susah2, bila suh buat simple2 mula la blur...

Menong2...so this is the barang...hangkut nanti pagi.. i need to be there on 11am... show will be start at 12.00..

I hope Hazarina and Farah like what i have done... i hopeeee... cannot think anymore...huwaaaaa....

* more picas ni my Facebook...

post signature

Thursday, February 25, 2010

Now at Srisuri.com

screen shoot from Srisuri website...
www.srisuri.com

For ready stock felt baby book / Quite book, you can get it at www.srisuri.com
Terima kasih tidak terhingga kepada Pn. Hazarina, the owner of Srisuri...

post signature