Tuesday, April 27, 2010

Di balik tirai...

Dibalik tirai...the making of....


Sesepah yang tak terucap..hehehehee

Baru aku perasan aku salah spelling princes tu... patutnya princess.. lps tu nama baby tu DAYANY aku bedal boh DAYANI... ha tu la !! ni spa nak tanggungjawab? Siapa??? Huwaaaa Kak Amelia...pulang balik...beta...eh saya betulkan...ish dol lah haku nih.....ampunnnn ammpunn kak Amelia...surat terbuka nih...hehehe


Felt wallet in the making..

Hand-phone pouch in the making..

Menyiapkan kerja-kerja hiasan luaran card holder Cikgu Jijah...dia mengada tau...dia pandai buat tp dia malas..takpela anak murid..kena dgr cakap tok guru kan?..heheeh
Terhoyong hayang...nak snap gak...poyo..hehehe

Gambar ehsan dar hp en.somi yang baik hati...(atau adakah lakonan semata-mata tunjuk yang aku mmg komited ngan hasil craft aku...? ahaksss tahap dewa poyo namanya nih...) turun keter hoyong-hayang...pening-pening lalat spa suh jahit lam keter...tak ke mereng..heheh tapi aku sukaa... (bukan suka psl lambat tak siap2..hahahah)


post signature

2 comments:

  1. hahahaha... nak pulangkan ker?/ala tak yah la.. nnti mak amik pen itam jerk tambah 'S' n tukar Y tu..heheh..btw.. cantik...thumb up! (budak ni tak mo duit ker?

    ReplyDelete
  2. akak dah bayau kan?..
    jgn le pakai pen, jahit le...leh renovate lagik tu!!..(lamanya x pg penang... banja kak banja...)

    ReplyDelete