Friday, March 26, 2010

Berbunga Hati Ini..

Kehadapan Blogku...
Hari ni hati aku berbunga-bungaa...dapat juga siapkan label, callcard and update blog design....mmmmmm memang tak secantikmana pun...tapi rasanya macam makan bunga ros lah..hahaha

Semalaman haku mengkodeknya...mmm jadilah daripada tak ada yerdak... Im using template from CebongIpite heheh comelkan namadia.....actually CEBONG dalam bahasa jawa berudu...aka anak katak..ehhehe

Mmmm aku malas nak pikir so guna jek blog header ni untuk aku punya callcard and label... mmm i likeeee....

Tadi ke Alam Central survey harga tuk print all of this card...nauzibillah...mahalnyaaa...mmmm mana nk print nih...Jln Brunei KL? alahai malasnyaaaa.... sana ada min order...diabutnya suh 1000 tak kenaya...haku pun biz juta-juta...

Tapi apa-apa pun MAK SUKAAAAAA NYAHHHH!!!! heheeheh



post signature

2 comments:

  1. hehehe wah ko lap aku ke nyah??? hahahaha ye ye la aku lap ko jugak!

    aku bukan mau jadik pesaing ko.. ingat sentiasa, aku adalah KAWAN ko..

    wahhh.. ayat novel tetiba... ahak!

    ReplyDelete