Tuesday, April 27, 2010

Wirda's Felt Wallet

My last entry for this week... (Closed order for APRIL 2010 and MAY 2010...I have training and exam next week which is from 3-5th May 2010...memberi laluan kepada ujian ITIL...huhu...so wiken ni kena study...(huhu malasnyaa...) wish me LUCK ya... InsyaAllah ...Aminn...


Aku jatuh cintaaa lagi...lagi-lagi ku jatuh cintaa (teringat sitcom Driver ku Jutawan..heheh)

Thanks Wirda for this wallet..eh this order...I really appreciated it..terharu...nangis-nangis aku nak serahkan wallet ni kat Abg Posmen kat pejabat pos tadik (tipu jek...mmg dia nak guna wallet ni..buruk siku kan..)..

Semalaman  memikirkan guano mano la benda ni ake jadi..huh..tup-tup jadi jugolah...berahi sungguh la ambo tengok hasil dia..saye amboooo nak beri kek Wirda (bleh tak ambo goyah Kelate...hhee Ambo baru tahu si Wirda ni mek Kelate..terujo ambo goyak Kelate...ambo ni Jawo..Jawo Sekinchan..hahaah...)

Arghhh merepek dah aku...ni lagi picass fr this wallet..

memula nk pakai zip-on (velcro) nanti akan menrosakkan felt...so i change to clip (mak aku kata butang ketip...) apa ckp omputih?

10 compartment fr cards, 1 fr coin and 2 fr big cash!!! wang besarrrrr saya pusing lagi HALIM...apakah ini? sah mereng..
lakonan semata2...bg trill skit gambor aku..
ni tak sah...nak interframe jugak..
 Back view... i like the color combination..(tak tau la tuan punya wallet..dia nak dark blu haku x der kaler tu..)
Ni plak gambar "ambik kesempatan" nama dia..teringin nak pakai sindrik..tapi apakan daya ni Wirda punya..(jahit sindrik tuk diri sindrik..erkk malas...aku order ngan org lain bleh? bila jahit n pakai tuk diri sendiri aku buat cincai2 jek..tu masalah aku tu.....psstt kalau nak tau aku pakai wallet plastik bli kat kedai 2 ngit tu..dah koyak pun..hahah anak aku baling...habis terburai segala isi perut..)

Ambik kesempatan lagik...sebelum dibungkus dan dipos ke Kelatan..sedey pisah ngan dia..Sop sop...bila la aku nak buat tuk diri sindrik...( mmg susah kot crafter nk buat tuk diri sendiri..pasal kakak aku, mak aku, mak mertua aku bila jahit baju org hantar cepat jek siap...lagik-lagik bila kata nak pakai kenduri rumak Mak Tom, rumah Abg Karim, Dato' Khir nak buat jamuan raya...cepat siap..bila anak-anak adik-kakak suh buat baju...setahun tak siap-siap...(message untuk Kak Long Jun..ko selalu lambat buat baju aku kan...!!?)

Bukan nak kata..kalau jahit leher baju kurung ke, butang baju melayu ke...bila Pak Mertua aku nak pg semejid solat aidilfitri mak mertua aku terhegeh2 tgh cit-chot...chit chottt goyang kaki...goyang kaki mesin jahit!!!!...tp mmg MIL (mother in law) aku tu superb..semua dia pandai...aku x sempat nak berguru ngan dia (malas sebenarnya..dia guru KEMAS nokkk!!!) ..masak jahit mmg NO.1... sapa tak kenal Puan Zainab Parit Serong Simpang 5 Sungai Besar (huhu alamat penuh!!)... apa2 pun aku sayang MIL aku...

Eh...entry ni dah lebih-lebih la...(sengaja dilebih2kan...)

post signature

5 comments:

  1. Wuii..udah2le membebel sampai Sg. Besar..hahaha.
    Tp wallet tu mmg cantikk :).

    ReplyDelete
  2. ahahh aku membebel kalah mak enom...ko lom tgk aku membebel ngan wana..sakit tinggaaa menurun spa ntah.....

    tu jahit tgn...huhu x sabau nk tunggu ayu ajau jahit mesin..

    ReplyDelete
  3. hye kak norlie bole design satu wallet utk saye tak? saye sgt teruja utk ade satu dlm koleksi. pleaseee. reply me ye?


    flipchocolate_chics@yahoo.com

    ReplyDelete
  4. Salam Flip. RM35, tempoh buat sebulan, 100% handmade

    ReplyDelete
  5. kak norlie . saya nak wallet cmnie . tp bunga tu ganti dgn hello kitty . boleh tak ? harga berapa ? reply yer .


    atyrasupergurl94@gmail.com

    ReplyDelete